בית על החוף בפורטוגל

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרבנ צרו איתנו קשר כבר היום

בית על החוף בפורטוגלמחפשים בית על החוף בפורטוגל? מעולה! מדריך זה כולל מידע מקיף של כל מה שאתם צריכים לדעת על השקעה בנדל"ן בפורטוגל. מהערים המובילות לרכישה, ועד סוגי הנכסים המובילים הפופולריים בקרב משקיעים, אנחנו עומדים לכסות הכול. המשיכו לקרוא.

פורטוגל היא מדינה שמושכת אליה אנשים מכל רחבי אירופה ומחוצה לה עם החופים היפים ומזג האוויר החמים שלה. ועם אוכלוסייה של 10 מיליון, לא קשה למצוא כאן נכס למכירה. ויודעים מה? מותר לכם אפילו לשאוף לרכוש בית על החוף בפורטוגל, כי המחירים יהיו זולים יותר מאשר המחירים הממוצעים בישראל לתענוג מהסוג הזה. אבל לפני שנחפור בעובי הקורה של רכישת נכס בפורטוגל, אנחנו חייבים לה את הכבוד המגיע לה, הנה קצת רקע על המדינה המדהימה הזאת שאמנם חוותה קריסה כלכלית לפני כמה שנים, אבל בעקבות אותה הקריסה היא הצליחה למשוך המון יזמים ומשקיעי נדל"ן, מה שגרם לה לצמוח מחדש.

קצת רקע על מדינת פורטוגל

אם אתם מחפשים לרכוש בית על החוף בפורטוגל, חובה להכיר את ההיסטוריה של המקום. לפורטוגל פלשו רומאים, מורים ונוצרים לפני שהפכה בסופו של דבר לעצמאית במאה ה-18. המדינה מכונה "ארץ המשוררים והחוקרים", ולמדינה יש היסטוריה ארוכה של אוכל ויין מדהימים. ופרט יבש נוסך מעניין הוא, שהשפה הפורטוגזית מדוברת על ידי יותר מ-10 מיליון אנשים ברחבי העולם. אם אתם מתכננים לבקר בפורטוגל, שימו לב שמזג האוויר עלול להיות לעיתים בלתי צפוי. בקיץ יכול להיות חם ולח מאוד, אבל בחורף יכול להיות קר וסוער.

פורטוגל היא מדינה שמושכת תיירים ומבקרים כבר מאות שנים. זוהי אחת המדינות המתויירות ביותר באירופה, מכיוון שיש לה הרבה מה להציע למבקריה – מהנופים המדהימים, האוכל הטעים והאנשים הידידותיים, תמצאו בה הכול. לפי מגזינים נחשבים בעולם העוסקים בבריאות ורווחה של מדינות באירופה, פורטוגל נחשבת לאחת המדינות המדהימות באירופה. זוהי מדינה שהצליחה לשמר את התרבות והמסורות הייחודיות שלה תוך התאמה לעולם המודרני במידה רבה.

גודל השוק בהשקעת נדל"ן: כמה מבקרים בפורטוגל בשנה?

ידעתם או לא, אבל פורטוגל היא אחת המדינות הזולות ביותר באירופה, וגם אחד היעדים הפופולריים ביותר עבור גולים בתוך אירופה. יש למדינה קו חוף יפהפה ואקלים מתון, עם ימי שמש שמתאימים לפעילויות כמו גלישה, שיט או גולף בשמש הנעימה. ידוע כי בפורטוגל יש כמה מהחופים הטובים באירופה, עם שקיעות יפהפיות מעל האוקיינוס, מה שמושך כ-17 – 20 מיליון מבקרים בשנה.

בסופו של דבר, נדל"ן זו השקעה מצוינת. עם הידע הנכון, תוכלו למצוא את בית החוף המושלם להשקעה הפורטוגזית שלכם תוך זמן קצר. אם תחפשו בית על החוף בפורטוגל, דעו כי ישנם סוגים שונים של חופים וכפועל יוצא מכך, סוגים שונים של נכסים למכירה בפורטוגל.

האזורים הכי מומלצים לרכישת נכס בפורטוגל

בואו נשים רגע בצד את הנושא של בית על החוף בפורטוגל, כי ישנם אזורים נוספים שכדאי לבדוק בהם את האפשרות לרכישת נכס. פורטוגל היא מדינה עם פוטנציאל רב להשקעות נדל"ן. היא מציעה מגוון רחב של ערים ושכונות שונות עם מחירים ומאפיינים משתנים. בסופו של דבר, פורטוגל ידועה כמדינה אירופאית שיש לה פוטנציאל רב להשקעה. המדינה צומחת בהתמדה במונחים של צמיחה כלכלית ושווי נכסים כבר שנים.

השכונות והערים המומלצות ביותר לרכישת נכס בפורטוגל הן: 1) ליסבון: עיר הבירה, היא לא רק העיר המתויירת ביותר באזור של פורטוגל, אלא גם השנייה המאוכלסת ביותר. 2) פורטו: היא העיר השלישית בגודלה ונחשבת לאחת הערים הטובות ביותר לגור בהן. 3) אלגרבה: באזור זה יש כמה מהחופים הטובים באירופה. אם חיפשתם רכישת בית על החוף בפורטוגל, אלגרבה יכולה להיות אופציה פשוט מושלמת.

רוצים בית על החוף בפורטוגל? הכירו את Algarve

האלגרבה ידוע כ"גן אירופה" בגלל נופיו השופעים והיופי הטבעי. האקלים באלגרבה הופך את האזור לאידיאלי עבור תיירות לאורך כל השנה, עם קיץ מתון וחורפים חמים המושלמים לפעילויות כגון טיולים רגליים, גלישה, שיט או גולף, טיולי ג'יפים, רכיבה על סוסים ועוד. ואם חיפשתם לרכוש בית על החוף בפורטוגל, חובה להכיר את האזור הזה.

באלגרבה נמצאים גם כמה מהמלונות ואתרי הנופש המפוארים ביותר באירופה. תמצאו את כל מה שאתם צריכים במקום אחד – ממקומות לינה יוקרתיים ועד מכוני ספא, מסעדות, אפשרויות חיי לילה, מרכזי קניות ועוד, מרכזי מסחר ועוד רבות. בקיצור, גן עדן עבור משקיעי נדל"ן. אזור אלגרבה מורכב מהעיר המרכזית הנקרא פארו, העיר הגדולה ביותר אשר נקראת לאגוס, הערים הפופולריות ביותר שנקראות טבירה ווילאמורה וכן כפרים כמו Vila Real de Santo António, Monchique, Loulé, Silves ועוד דומים להם.

נתונים כלכליים של שוק הנדל"ן בפורטוגל

אם תחליטו להתגמש ולרכוש דירה במקום בית על החוף בפורטוגל, תגלו כי מחיר ממוצע למ"ר של דירה בפורטוגל עומד על כ-3,400 אירו בליסבון וכ-2,400 אירו בפורטו. כמו כן, חשוב לדעת כי התשואה הממוצעת על נכס להשקעה בפורטוגל עומדת על כ-6% – 8.5% בשנה בעוד שגובה המס על רווחי הון בפורטוגל עומד על 28%.

מס רכישה בפורטוגל עומד על 0.3% – 0.8%, כאשר בערים הגדולות אתם תגלו כי מס הרכישה המקסימלי עומד על 0.5% בלבד. מבחינת דמי השכירות החודשיים הממוצעים בפורטוגל, הם עומדים על כ-500 – 1,250 אירו, תלוי בסוג הנכס.

טיפ אחרון מאיתנו, בין אם תחליטו לרכוש נכס מסוג כזה או אחר בפורטוגל, אנחנו ממליצים לקבל ייעוץ השקעות נדל"ן בחו"ל. תוכלו לא רק לחסוך כסך בעזרת הייעוץ הנכון, אלא גם לייצר רווחים עתידיים מהנכס שלכם באירופה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

המרכז לנדל"ן בפורטוגל

כאן תמצאו מיטב אפיקי ההשקעה בתחום הנדל"ן, פרויקטים ונכסים מסוגים שונים באזורי הביקוש המובילים בכל רחבי פורטוגל. תוכלו לעיין במגוון רחב של נתונים, מדריכים ומאמרים חדשותיים למשקיעים ולרוכשים. המידע מתעדכן באופן שוטף, מוצג בשקיפות מלאה ובצורה נוחה ויסייע לכם לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

תוכן עניינים