מחירי דירות בליסבון

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרבנ צרו איתנו קשר כבר היום

מחירי דירות בליסבוןליסבון היא אחת הערים הבולטות שמושכות את עיניהם של משקיעים רבים מכל רחבי העולם. חושבים להתחיל להשקיע בענף הנדל"ן? ליסבון שבפורטוגל יכולה להתאים עבורכם. בשורות הבאות נכיר מקרוב את ליסבון, נגע בכל היתרונות הגדולים שהיא מעניקה לכלל המשקיעים בה, נכיר את מצבה הכלכלי של פורטוגל ונציג את מסלולי ההשקעה הבולטים ביותר בכל רחבי ליסבון. אז רגע לפני שאתם יוצאים למסע חיפושים אחר דירת החלומות שתניב לכם אחוזי תשואה גבוהים, חשוב שתכירו מספר דגשים חשובים אודות השקעות בענף הנדל"ן. ראשית, חשוב שתכירו את החלופה המשמעותית להשקעות נדל"ן – תוכניות חיסכון בנקאיות. הבנקים בישראל ובכל רחבי העולם מציעים תוכניות חיסכון שונות למטרות חיסכון ללא סיכון. חוששים להפסיד את כל חסכונותיכם בהשקעות נדל"ן? חשוב שתכירו נתון חושב שהבנקים לא ממהרים לחשוף בפני לקוחותיהם.

 

מחירי דירות בליסבון: אל תתפשרו על תוכניות חיסכון בנקאיות שמניבות אחוזי תשואה אפסיים בכל שנה!

בטוחים שתוכניות החיסכון הבנקאיות הן אפיק החיסכון הבטוח ביותר לשמירה על ערך הכסף שלכם? הבנקים משווקים את תוכניות החיסכון כאפיק בטוח שאינו חשוף למסלולי השקעה כלל. הריבית קבועה וידועה מראש, כך שאין כל סכנה להפסדים. אך מה שהבנקים לא ממהרים לספר ללקוחותיהם זה שמסלולי החיסכון אינם מוגנים מפני שחיקת האינפלציה. האינפלציה שוחקת את כוח הקנייה של הכסף, וגורמת לאנשים רבים להפסיד אחוזים גבוהים מסך חסכונותיהם בתוכניות החיסכון הבנקאיות. נכון לכתיבת שורות אלה (רבעון שלישי לשנת 2022), האינפלציה בישראל עומדת על לא פחות מ 4.1% משנה לשנה ובארצות הברית האינפלציה גבוהה אף יותר ועומדת על 9.1% משנה לשנה. איך זה קשור לחוסכים בתוכניות חיסכון בנקאיות? החוסכים בתוכניות הללו מפסידים את אחוזי האינפלציה מסך חסכונותיהם. רוצים לשמור על ערך הכסף שלכם מפגיעת האינפלציה? הכירו את ענף השקעות הנדל"ן.

השקעות נדל"ן בבירת פורטוגל – כל מה שאתם חייבים להכיר לפני שתצאו למסע החיפושים אחר הדירה הטובה ביותר שיש לליסבון להציע לכם!

השקעות נכונות בענף הנדל"ן יכולות להניב למשקיעים אחוזי תשואה גבוהים מאחוזי האינפלציה, מה שיגן על ערך הכסף מפני שחיקה ואף יסב למשקיעים רווחים גדולים. אז מה כל כך מיוחד בליסבון שבפורטוגל? כפי שציינו מעלה, משקיעים רבים מכל רחבי העולם בוחרים לוותר על רכישת נכסים בסמוך לבית מגוריהם לטובת רכישת נכסים להשקעה בליסבון. רגע לפני שנמנה את כל היתרונות הגדולים שהעיר מעניקה לכל המשקיעים בה, חשוב שתכירו את כלל הפרטים החשובים אודותיה.

בירתה של פורטוגל מצליחה למשוך משקיעים רבים מכל רחבי העולם, ולא בכדי. ישראלים רבים מכירים את ליסבון בתור העיר בה ישראל זכתה באירוויזיון לפני שנים בודדות. מחירי הדיור בליסבון נמוכים ומאפשרים גם למשקיעים קטנים עם הון עצמי נמוך לרכוש נכסים איכותיים באזורים מבוקשים. רוצים להתחדש בדירה להשקעה שתניב לכם בין 6% ל 8% תשואה בכל שנה? בירתה של פורטוגל יכולה להתאים לכם.

 

מחירי דירות בליסבון: היתרונות הגדולים של השקעות נדל"ן בליסבון:

  • קבלת מגורשי ספרד

בשנים האחרונות פורטוגל פתחה את שעריה בפני צאצאים של מגורשי ספרד. ישראלים רבים יכולים ליהנות מקבלת דרכון פורטוגלי, המעניק להם הטבות רבות ומשמעותיות. לכן, בשנים האחרונות ישראלים רבים בוחרים לוותר על השקעות נדל"ן בליסבון ליד ביתם לטובת השקעות נדל"ן בפורטוגל בכלל ובליסבון בפרט.

 

  • מחירי דיור נמוכים – כ 3,500 אירו למטר מרובע בליסבון

מחירי הדיור בפורטוגל נמוכים בעשרות אחוזים בהשוואה למחירי הדיור בישראל. מחירי הדיור הממוצעים לדירה ממוצעת בישראל נעים בין 1,800,000 ל 1,900,000 שקלים. לעומת זאת, מחירי הדיור בליסבון נעים בין 150,000 ל 400,000 אירו. למה המחירים הנמוכים נספרים כיתרון? מכמה סיבות. ראשית, מחירים נמוכים מאפשרים גם למשקיעים קטנים לרכוש נכסים אטרקטיביים במיקום מרכזי. שנית, מחירי הדיור הנמוכים מגלמים פוטנציאל השבחה גדול יותר.

 

  • אחוזי תשואה גבוהים – בין 6% ל 8% בכל שנה

יתרון נוסף בגינו משקיעים רבים מכל רחבי העולם נוהרים דווקא לליסבון הוא אחוזי התשואה הגבוהים שמתקבלים מהשכרת נכסים. חולמים על אחוזי תשואה גבוהים מהשכרת הנכס שלכם? ליסבון יכולה לספק לכם לא מעט נכסים שמניבים אחוזי תשואה גבוהים למדי. בישראל אחוזי התשואה נמוכים ועומדים על בין 2.2% ל 3.4% באזורי המרכז וכן בין 3.4% ל 4.7% באזורי פריפריה. לעומת זאת, ליסבון מציעה לכלל המשקיעים בה אחוזי תשואה גבוהים הרבה יותר – בין 6% ל 8% בכל שנה. חשוב להדגיש – ככל שמחירי הדיור נמוכים יותר, כך אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרת נכסים צפויים להיות גבוהים יותר, וכן להיפך – ככל שמחירי הדיור גבוהים יותר, כך אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים נמוכים יותר.

 

  • מחירי הדיור בעלייה יציבה משנת 2014

מחירי הדיור בפורטוגל נמצאים במגמת עלייה ברורה ויציבה משנת 2014. עד שנת 2014 מחירי הדיור ירדו במשך מספר שנים, אך כבר קרוב לעשות שהמחירים מוכיחים איתנות ויציבות בעלייה. משקיעים רבים אוהבים להשקיע במקומות בהם מחירי הדיור נמצאים במגמת עלייה ברורה ויציבה מספר שנים. רוצים להבטיח לעצמכם אחוזי תשואה גבוהים ועליית ערך משמעותית? ליסבון היא התשובה עבורכם.

 

  • תיירים רבים מגיעים לשטחה של ליסבון בכל שנה

יתרון נוסף הוא התיירים הרבים שמגיעים לשטחה של בירת פורטוגל מידי שנה. התיירים הרבים מעלים את רמות הביקושים ותורמים לעליית מחירי הדיור והשכירות במקום. מעבר לכך, משקיעים רבים בוחרים להשכיר את הנכסים לתיירים במטרה למקסם רווחים. השכרת נכסים לטווחי זמן קצרים מבטיחה למשקיעים אחוזי תשואה גבוהים – בין 10% ל 14% בכל שנה.

 

  • מוסדות לימוד גדולים המושכים סטודנטים רבים מכל רחבי העולם

אם לא די בכלל היתרונות שצויינו מעלה, חשוב לדעת שפורטוגל כוללת מוסדות מקצועיים לימוד להשכלה גבוהה. סטודנטים רבים בוחרים ללמוד באוניברסיטאות בפורטוגל, מה שכולל מספר יתרונות עבור המשקיעים. ראשית, המשקיעים נהנים מעליית ביקוש (בעקבות הגעת הסטודנטים לאזור). שנית, השכרת נכסים מספר שותפים מאפשרת למשקיעים להגדיל רווחים וליהנות מאחוזי תשואה גבוהים הנעים בין 8% ל 12% בכל שנה.

 

  • מסלול ההשקעה הגדול ביותר בליסבון – נדל"ן מניב

לפני שאתם ממהרים לרכוש נכסים בליסבון, חשוב שתכירו את מסלול ההשקעה הגדול והמבוקש ביותר באזור – נדל"ן מניב. משקיעים רבים מכל רחבי העולם בוחרים במסלול זה הכולל רכישת דירה והשכרתה לטווחי זמן ארוכים. מסלול זה נחשב למסלול בטוח, יציב ופשוט למדי. גם משקיעים בתחילת דרכם יכולים ליהנות ממסלול פשוט למדי שיניב להם אחוזי תשואה גבוהים.

מחירי דירות בליסבון: היתרונות, החסרונות והסיכונים במסלול הם:

יתרונות חסרונות וסיכונים
מסלול השקעה בטוח, יציב ופשוט למדי. מסלול השקעה הכולל התעסקות עם שוכרים.
מסלול השקעה הכולל הכנסה פסיבית מידי חודש. מסלול השקעה ארוך טווח.
מסלול השקעה הכולל שני אפיקי רווח שונים – מהשכרת נכסים ומעליית ערכם מסלול השקעה הכולל אחוזי תשואה יחסית נמוכים (בהשוואה למסלולים אחרים) – בין 6% ל 8% בכל שנה.

קראו עוד: מחירי בתים בפורטוגל

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

המרכז לנדל"ן בפורטוגל

כאן תמצאו מיטב אפיקי ההשקעה בתחום הנדל"ן, פרויקטים ונכסים מסוגים שונים באזורי הביקוש המובילים בכל רחבי פורטוגל. תוכלו לעיין במגוון רחב של נתונים, מדריכים ומאמרים חדשותיים למשקיעים ולרוכשים. המידע מתעדכן באופן שוטף, מוצג בשקיפות מלאה ובצורה נוחה ויסייע לכם לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

תוכן עניינים