מחירי בתים בפורטוגל – הכירו את הסיבות המרכזיות בגינן משקיעים רבים נושאים את עיניהם דווקא לפורטוגל

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרבנ צרו איתנו קשר כבר היום

מחירי בתים בפורטוגלמשקיעי נדל"ן מכל רחבי העולם מצביעים על פורטוגל כאחד היעדים החמים והאטרקטיביים ביותר להשקעות בכל רחבי העולם. למה דווקא פורטוגל? בשורות הבאות נגע בהרחבה בכל היתרונות הגדולים שהיא מציעה למשקיעים בה. מעבר לכך, נכיר מקרוב את הדגשים שאתם חייבים להכיר על פורטוגל טרם השקעה בה, נגע בחלופה המרכזית של השקעות נדל"ן, נכיר את דרכי ההתמודדות עם הקשיים של השקעות מעבר לים ונציג את הסיבות המרכזיות בגינן משקיעי נדל"ן ישראלים רבים בוחרים לוותר על נכסים בשוק המקומי לטובת נכסים בשווקי דיור שונים בכל רחבי העולם. אס רגע לפני שנצלול לכל הפרטים אודות פורטוגל וכל יתרונותיה, חשוב שתכירו את האפשרות בגינה רבים מוותרים על השקעות נדל"ן בכל רחבי העולם – תוכניות חיסכון בנקאיות.

 

מחירי בתים בפורטוגל: חוששים להפסיד את כספיכם בהשקעות נדל"ן? הכירו מקרוס את החלופה המרכזית – תוכניות חיסכון בנקאיות "ללא סיכון"

תוכניות חיסכון בנקאיות מבטיחות לבוחרים בהן הגנה מלאה על כל החיסכונות מפני הפסדים. תוכניות החיסכון הללו אינן חשופות למסלולי השקעה כלל והריבית ידועה מראש. נשמע טוב? מיליוני אנשים בוחרים לשכן את כספן בתוכניות החיסכון הללו מתוך מחשבה כי זה המקום הבטוח ביותר לכספם מפני הפסדים. אך האם זה באמת נכון? התשובה היא לא. הבנקים לא מספרים לכל הלקוחות שלהם כי כל כספי החסכונות אמנם אינם חשופים למסלולי השקעה, אך הם חשופים לפגיעת האינפלציה. נכון לכתיבת שורות אלה האינפלציה בישראל עומדת על לא פחות מ 4%, מה שאומר שכספי כל החוסכים הפסידו 4% מערכם בשנה החולפת. רוצים לשמור על ערך הכסף שלכם מפני האינפלציה? אחת השיטות הטובות ביותר לעשות זאת היא להשקיע בענף הנדל"ן. אז למה לא נדל"ן בישראל? השוק המקומי כולל לא מעט חסרונות בהשוואה לשוק הפורטוגלי. לפני שנציג את כל היתרונות הגדולים של פורטוגל, חשוב שתכירו את הסיבות בגינן משקיעים ישראלים רבים בוחרים להשקיע מעבר לים.

 

הסיבות בגינן משקיעים ישראלים רבים בוחרים להשקיע מעבר לים:

  • הממשל המקומי מנסה להרחיק משקיעים מהשוק במטרה להוריד ביקושים ולבלום מחירים – העלאת מס הרכישה מ 5% ל 8%, ביטול האפשרות לקבל הלוואה על סך 50% כנגד נכס קיים ועוד.
  • מחירי הדיור גבוהים – מגלמים פוטנציאל השבחה נמוך.
  • מחירי הדיור סוגרים את הדלת בפני משקיעים קטנים עם הון עצמי נמוך – המשקיעים הקטנים נאלצים להתפשר על דירות קטנות וישנות הממוקמות באזורים נידחים.
  • אחוזי התשואה נמוכים – בין 2.2% ל 3.4% באזורי המרכז, ובין 3.5% ל 4.7% באזורי פריפריה.

 

הכירו את פורטוגל – אחד היעדים האטרקטיביים ביותר בעולם!

רוצים להשקיע מעבר לים? חשוב שתכירו מחירי בתים בפורטוגל. כפי שציינו מעלה, בשנים האחרונות משקיעים רבים מצביעים על פורטוגל כמוקד השקעה מיטבי. פורטוגל ממוקמת בדרום מערב אירופה וכוללת בשטחה למעלה מ 10,000,000 מקומיים. פורטוגל מתאפיינת באקלים נוח בכל עונות השנה, מה שגורם לתיירים רבים לבקר בשטחה. מעבר לכך, פורטוגל ידועה באוניברסיטאות המקצועיות והאיכותיות בשטחה, מה שמושך סטודנטים רבים למחוזותיה. מצבה הכלכלי של פורטוגל יציב ושוק הדיור נמצא בעיצומה של מגמת עלייה. נשמע מעניין? ריכזנו עבורכם את כל היתרונות הגדולים ביותר שהיא מציעה למשקיעים בה.

 

מחירי בתים בפורטוגל: היתרונות הגדולים של פורטוגל הם:

  • מצב כלכלי יציב

מצבה הכלכלי של פורטוגל יציב למדי. איתנות כלכלית מסייעת למשקיעים רבים לבחור את המדינות בהן הם רוצים להשקיע. המצב הכלכלי של פורטוגל מבטיח לכלל המשקיעים כי היא תדע להתמודד עם משברים כלכליים קשים ללא פגיעה בשוק הנדל"ן המקומי. במקרים חריגים, שוק הדיור יהיה האחרון להיפגע, כך שרמת הסיכון בהשקעה במדינה עם כלכלה יציבה ואיתנה נמוך במיוחד. חשוב להדגיש כי גם במקרים של קשיים כלכליים משמעותיים, מדינות יציבות כלכלית ידעו לצאת מהמשבר במהירות מרבית.

 

  • מחירי דיור נמוכים – בין 2,400 ל 3,500 אירו למטר בערים המובילות

יתרון נוסף שמושך משקיעים רבים לכל רחבי פורטוגל – מחירי הדיור הנמוכים. מחירי הדיור בפורטוגל נעים בין 2,400 ל 3,500 אירו למטר מרובע בערים המובילות פורטו וליסבון (בהתאמה). רוצים להשקיע ברכישת נכסים בפורטו או בליסבון? גם ללא הון עצמי גבוה תוכלו לעשות זאת. היתרונות של המחירים הנמוכים הם:

 

  • פוטנציאל השבחה גבוה – מחירי הדיור בפורטוגל צפויים להמשיך את מגמת העלייה לעוד שנים ארוכות.
  • פתיחת דלת בפני משקיעים קטנים – גם משקיעים קטנים עם הון עצמי נמוך יכולים לרכוש נכסים איכותיים הממוקמים בפריים לוקיישן בערים המובילות של פורטוגל.

 

  • אחוזי תשואה גבוהים מהשכרת נכסים – בין 6% ל 8% בכל שנה

אם לא די בכלל היתרונות הללו, חשוב לדעת כי אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים בפורטוגל גבוהים למדי. אחוזי התשואה הממוצעים מהשכרת נכסים נעים בין 6% ל 8% בכל שנה. לשם ההשוואה, אחוזי התשואה המקובלים במדינת ישראל נעים בין 2.2% ל 3.4% באזורי המרכז, ובין 3.5% ל 4.7% באזורי פריפריה. חשוב להדגיש כי אחוזי התשואה הגבוהים נגזרים ממחירי הדיור הנמוכים. משקיעים רבים לא מכירים את אחד הכללים החשובים שצריך ללוות אתכם לאורך כך שנותכם כמשקיעים – ככל שמחיר הנכס גבוה יותר, כך אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרתו יהיו נמוכים יותר, וכן להיפך – ככל שמחיר הנכס נמוך יותר, כך אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרתו יהיו גבוהים יותר.

 

  • תיירות עניפה – מיליוני תיירים מבקרים בשטחה של פורטוגל בכל שנה

כפי שציינו מעלה, מיקומה הגאוגרפי של פורטוגל מבטיח לה אקלים נוח בכל עונות השנה. האקלים הנוח מושך תיירים רבים מכל רחבי העולם שמגיעים לבקר בשטחה בכל שנה. התיירים הרבים מעלים את רמות הביקוש לדיור, מה שכמובן מעלה את מחירי הדיור והשכירות בהתאמה. מעבר לכך, התיירים הרבים מאפשרים למשקיעים להשכיר את דירות המגורים שלהם לטווחי זמן קצרים. השכרת נכסים לטווחי זמן קצרים מאפשרים למשקיעים למקסם רווחים וליהנות מאחוזי תשואה גבוהים במיוחד – בין 8% ל 15% בגל שנה.

  • סטודנטים רבים מכל רחבי העולם מגיעים ללמוד בפורטוגל

יתרון נוסף ומשמעותי במיוחד הוא העובדה שבפורטוגל יש עשרות אלפי סטודנטים בכל שנה. הסטודנטים הרבים כוללים יתרונות משמעותיים עבור המשקיעים, והם:

 

  • סטודנטים מגיעים ללמוד בפורטוגל מכל רחבי העולם, מה משגדיל את הביקושים לדיור ומזניק את עליות מחירי הדיור והשכירות.
  • סטודנטים רבים לא מצליחים לכלכל את עצמם בתקופת הלימודים, מה שגורם לרבים מהם לגור בדירות שותפים. דירות שותפים מאפשרות למשקיעים ליהנות מאחוזי תשואה גבוהים למדי. אחוזי התשואה הממוצעים מהשכרת דירות שותפים בפורטוגל נעים בין 8% ל 12% בכל שנה.

 

הכירו את אנשי המקצוע שילוו אתכם לאורך כל הדרך בהשעות נדל"ן מעבר לים

לסיכום, פורטוגל מציעה לכלל המשקיעים בה לא מעט יתרונות בהשוואה לרכישת דירה בגבולות ישראל. חשוב להדגיש כי כיום יש לא מעי אנשי מקצוע מיומנים המסייעים למשקיעים זרים. בין כלל אנשי המקצוע תוכלו למצוא מתווכים, עורכי דין, רואי חשבון וחברות אחזקה מקצועיות.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

המרכז לנדל"ן בפורטוגל

כאן תמצאו מיטב אפיקי ההשקעה בתחום הנדל"ן, פרויקטים ונכסים מסוגים שונים באזורי הביקוש המובילים בכל רחבי פורטוגל. תוכלו לעיין במגוון רחב של נתונים, מדריכים ומאמרים חדשותיים למשקיעים ולרוכשים. המידע מתעדכן באופן שוטף, מוצג בשקיפות מלאה ובצורה נוחה ויסייע לכם לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

תוכן עניינים