בית חווה למכירה בפורטוגל

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרבנ צרו איתנו קשר כבר היום

בית חווה למכירה בפורטוגלנמאס לכם שהאינפלציה שוחקת את כוח הקנייה של כל החסכונות שלכם? החלטתם להתחיל להשקיע בענף הנדל"ן? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר אודות השקעות נדל"ן נכונות ומניבות. חושבים לרכוש דירה להשקעה בישראל? משקיעים מקומיים רבים ממליצים לוותר על כך לטובת רכישת דירה מעבר לים. איפה? אחד היעדים האטרקטיביים ביותר כיום הוא פורטוגל. בפסקאות הבאות נכיר מקרוב את פורטוגל, את יחסה למשקיעים זרים, את כל היתרונות שהיא מציעה למשקיעיה ועוד. מעבר לכך נכיר את החסרונות הגדולים ביותר בשוק המקומי שגורמים למשקיעים ישראלים רבים לוותר על רכישת דירה בגבולות ישראל.

 

בטוחים שתוכניות חיסכון בנקאיות נטולות סיכון? חשוב לדעת שאם אתם בוחרים בהן, אתם מפסידים לא מעט כסף בכל שנה!

ראשית, חשוב לדעת כי כלל תוכניות החיסכון שהבנקים מציעים בישראל מניבות אחוזי תשואה אפסיים, נמוכים בעשרות אחוזים בהשוואה לאינפלציה המקומית. במילים אחרות, כלל הבוחרים בתוכניות החיסכון הללו מפסידים לא מעט כסף מידי שנה. החלופה הטובה ביותר לתוכניות החיסכון הללו היא דירות להשקעה. אך למה לא בישראל? מחירי הדיור בישראל משתוללים במשך למעלה מעשור. בשנים הללו מחירי הדיור הספיקו להכפיל ואף לשלש את עצמם, ורק בשנה החולפת הם עלו בלא פחות מ 15%. הממשלה בישראל שואפת לבלון את העליות במטרה לאפשר לכלל אזרחיה לרכוש דירות. איך עושים את זה? מרחיקים את ציבור המשקיעים מהשוק במטרה להקטין ביקושים ולהוביל לבלימת מחירים. איך מרחיקים את המשקיעים? מעלים את מס הרכישה מ 5% ל 8% ומבטלים את האפשרות למשכן נכס קיים לטובת קבלת מימון בשווי 50% מערכו.

אז למה דווקא פורטוגל? הכירו את מדינת התיירות וההשכלה הגבוהה

אז אם לא ישראל, למה דווקא פורטוגל? בשורות הבאות נענה על כל בהרחבה. ראשית, חשוב לדעת שמשקיעים רבים מכל רחבי העולם נוהרים לרכוש נכסים בכל רחבי פורטוגל. ממוקמת בדרום מערב אירופה, מה שמבטיח לה מזג אוויר מיטבי בכל עונות השנה. המדינה מצליחה למשוך לגבולותיה תיירים רבים מכל רחבי העולם ולא מעט סטודנטים. התחומים החזקים של פורטוגל הם ללא ספק תיירות והשכלה גבוהה, מה שמהווה יתרון משמעותי עבור משקיעים רבים מכל רחבי העולם. עוד חשוב לדעת כי בשנים האחרונות פורטוגל פותחת את שעריה בפני צאצאים של מגורשי ספרד, מה מאפשר לישראלים רבים לקבל דרכון פורטוגלי המקנה לא מעט הטבות. הערים המובילות לרכישת נכסים להשקעה בפורטוגל הן: ליסבון ופורטו. רוצים להכיר את כל היתרונות הגדולים שפורטוגל מציעה לכלל המשקיעים בה? ריכזנו עבורכם את כל הנקודות החשובות ביותר.

קראו עוד: נכסים למכירה בפורטוגל 

  • תיירות עניפה – פורטוגל מארחת מיליוני תיירים בכל שנה!

כפי שציינו מעלה, מיקומה הגאוגרפי של פורטוגל מאפשר לה ליהנות ממזג אוויר נוח בכל עונות השנה. מזג אוויר נוח בשילוב אתרים תיירותיים רבים ומרשימים, גורם לתיירים רבים לבקר את פורטוגל בכל שנה. פורטוגל מארחת מיליוני תיירים בכל שנה, מה שמטיב מאוד עם המשקיעים. מדוע? ראשית, התיירים הרבים מעלים את הביקוש לדיור בגבולות פורטוגל. למרות שהן מגיעים לטווחי זמן קצרים, הם עדיין צריכים קורת גג לישון בה. עליית הביקוש מובילה לעלייה הן במחירי הנכסים והן במחירי השכירויות. שנית, משקיעים רבים בוחרים למקסם רווחים ולהשכיר את הנכסים שלהם לטווחי זמן קצרים. השכרת נכסים לטווחי זמן קצרים מאפשרת למשקיעים ליהנות מאחוזי תשואה גבוהים במיוחד – בין 8% ל 15% בכל שנה.

 

  • מוסדות להשכלה גבוהה – ישנם סטודנטים רבים באזורי המוסדות הללו

פורטוגל מתאפיינת במוסדות לימוד להשכלה גבוהה שמצליחים למשוך סטודנטים רבים מכל רחבי העולם. מדוע נתון זה מהווה יתרון משמעותי עבור המשקיעים? הסיבה המרכזית לכך היא עליית הביקוש לדיור בקרבת מוסדות הלימוד. כלל הסטודנטים מחפשים דירות מגורים לאורך כל שנות הלימודים שלהם, מה שמעלה מאוד את הביקושים. עליית הביקושים מובילה לעלייה במחירי הדיור ובמחירי השכירות, מה שמבטיח עם המשקיעים. מעבר לכך, חשוב לדעת שסטודנטים רבים רוצים לגור בדירות שותפים במטרה לחסוך עשרות אחוזים בתשלום השכירות החודשית. משקיעים שבוחרים להשכיר את דירת המגורים שלהם למספר שותפים נהנים מאחוזי תשואה גבוהים יותר שיכולים להגיע ל 10% תשואה בכל שנה.

 

  • מחירי הדיור במגמת עלייה ברורה ויציבה

ומה מצב שוק הדיור בפורטוגל? שוק הדיור בפורטוגל נמצא בעיצומה של מגמת עלייה ברורה. מזה עשר שנים שמחירי הדיור באזור עולים במתינות וביציבות. נתון זה מאפשר למשקיעים הרבים להרגיש ביטחון ברכישת דירה בגבולות פורטוגל. בשונה ממגמת העלייה בישראל, מגמת העלייה בפורטוגל מתונה ויכולה להמשיך כך עוד שנים ארוכות.

 

  • מחירי הדיור נמוכים בעשרות אחוזים בהשוואה לישראל

על אף מגמת העלייה הברורה, מחירי הדיור בפורטוגל עדיין נמוכים בעשרות אחוזים בהשוואה לישראל. מחירי הדיור בערים הבולטות נע בין 2,300 ל 3,500 אירו למטר מרובע. הערים הבולטות מבטיחות למשקיעים ביקוש אדיר ועליות מחירים גבוהות מהממוצע הארצי. מדוע מחירי דיור נמוכים נספרים כיתרון? מכמה סיבות. ראשית, מחירי הדיור הנמוכים מאפשרים גם למשקיעים קטנים עם הון עצמי נמוך להתחדש עם נכסים אטרקטיביים הממוקמים בפריים לוקיישן (מה שלא אפשרי בישראל). שנית, מחירי הדיור הנמוכים משקפים את פוטנציאל ההשבחה שעתיד להיות בשוק הנדל"ן הפורטוגלי. בישראל השוק קרוב למיצוי העליות ואיתו בפורטוגל העליות יכולות להמשיך לעוד שנים ארוכות.

  • אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים בפורטוגל – בין 6% ל 8% בכל שנה

נקודה נוספת שמהווה יתרון משמעותי בעיני המשקיעים היא כמובן אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים. אחד מכללי האצבע שאתם חייבים להכיר בתור משקיעי נדל"ן הוא – ככל שמחיר הנכס נמוך יותר, כך אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרתו יהיו גבוהים יותר. וכן להיפך, ככל שהנכס יקר יותר, כך אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרתו יהיו נמוכים יותר. ניתן לראות זאת בבחינת מצב שוק הדיור בישראל לעומת פורטוגל. מחירי הדיור בישראל גבוהים למדי, ולכן אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים בגבולותיה נעים בין 2.2% ל 4.7%. לעומת זאת, מחירי הדיור הנמוכים בפורטוגל מאפשרים למשקיעים בה ליהנות מאחוזי תשואה גבוהים הרבה יותר – נעים בין 6% ל 8% בכל שנה.

 

בית חווה למכירה בפורטוגל

חושבים להתחיל להשקיע בפורטוגל? משקיעים רבים בוחרים לרכוש בית חווה למכירה בפורטוגל. בית חווה בפורטוגל מאפשר למשקיעים רבים ליהנות מהיצע נמוך וביקוש יחסי גבוה. כמות בתי החווה הקיימים בפורטוגל נמוכה משמעותית מכמות הדירות הרגילות שקיימות, מה שהופך את העסקה למשתלמת במיוחד בעיני משקיעים רבים. חשוב להדגיש כי ישנם אנשי מקצוע רבים שמלווים את המשקיעים הזרים בכל צורך. חוששים להשקיע מעבר לים? חשוב לדעת שיש לא מעט מתווכים מקצועיים, עורכי דין מיומנים ואף חברות אחזקה רבות לצורכי המשקיעים הזרים. אנשי מקצוע אלה ילוו אתכם לאורך כל שלבי ההשקעה שלכם, כך שתצליחו לרכוש את הדירה האטרקטיבית ביותר עבורכם. אל תוותרו על אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, הם אלה שיסייעו לכם לאתר את הנכסים הכדאיים ביותר להשקעה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

המרכז לנדל"ן בפורטוגל

כאן תמצאו מיטב אפיקי ההשקעה בתחום הנדל"ן, פרויקטים ונכסים מסוגים שונים באזורי הביקוש המובילים בכל רחבי פורטוגל. תוכלו לעיין במגוון רחב של נתונים, מדריכים ומאמרים חדשותיים למשקיעים ולרוכשים. המידע מתעדכן באופן שוטף, מוצג בשקיפות מלאה ובצורה נוחה ויסייע לכם לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

תוכן עניינים