מחירי דירות בפורטוגל

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרבנ צרו איתנו קשר כבר היום

מחירי דירות בפורטוגלאם אתם שואלים לגבי מחירי דירות בפורטוגל, כדאי לדעת כי המחירים של דירות המגורים בליסבון, שהיא עיר הבירה של פורטוגל, גבוהים מהמחירים של דירות ונכסים בערים קטנות בפורטוגל. בעלויות ממוצעות של כ-300,000 אירו, תוכלו למצוא דירות 3 חדרים בגודל של כ-80 – 90 מ"ר.

רגע לפני שנדבר על השקעות בפורטוגל, השקעות נדל"ן בפורטוגל וכן מחירי דירות, בואו נבין מדוע בשנים האחרונות ישראלים רבים נוהרים לפורטוגל להשקיע את כספם. האם זה בגלל יוקר המחייה ומחירי הדיור שרק הולכים ועולים עם השנים? האם זה בגלל שפורטוגל היא חלק מהאיחוד האירופאי, מה שמושך יזמים רבים להשקיע בה? כנראה שגם וגם, המשיכו לקרוא את המדריך הבא: מחירי דירות בפורטוגל וסיבות להשקיע בה.

מה שצריך לדעת על פורטוגל ועל הסיבות להשקיע בנדל"ן

אם אתם מחפשים מידע לגבי מחירי דירות בפורטוגל, פורטוגל היא המקום להיות בו. למדינה יש הרבה פוטנציאל ועדיין לא מאוחר להיכנס בהשקעות כאלו ואחרות בה. הדבר הראשון שאנשים צריכים לדעת על פורטוגל הוא שיש לה קו חוף בהחלט רחב. יש בה גם כמה מהחופים הטובים באירופה, מה שאומר שתיירים ינהרו לשם בהמוניהם בכל עונה מחדש. בהקשר התיירותי, יש בפורטוגל המון מה לראות ולחוות, מה שאומר שהשקעות במדינה זו תמיד רווחיות.

יתר על כן, פורטוגל מציעה מזג אוויר נהדר ברוב רובם של ימות השנה, כך שלאנשים תמיד יהיה לאן ללכת כאשר הם זקוקים להפסקה מגלי החום של אירופה. כפועל יוצא מכך, פורטוגל מהווה יעד תיירותי נחשק עבור אירופאים רבים.

קראו עוד: בית על החוף בפורטוגל

יתרונות השקעות בפורטוגל

יש הרבה סיבות להשקיע בנדל"ן פורטוגלי. למשל, המדינה היא אחת הכלכלות הצומחות ביותר באירופה ויש לה מערכת פוליטית יציבה, מה שאומר שגם ההשקעות יהיו יציבות, להוציא גורמים בלתי צפויים כמו תקופת הקורונה שעברנו עד לא מזמן.

פורטוגל היא יעד תיירותי מתפתח, שמושך אליו אנשים מכל רחבי העולם. במדינה יש הרבה נקודות ציון היסטוריות ואתרי מורשת תרבותית שתיירים פוקדים מדי שנה בהמוניהם. פורטוגל היא גם מקום מגורים במחיר סביר עם יוקר מחייה סביר ביחס למדינות אירופה אחרות. ישנן סיבות רבות להשקיע בנדל"ן בפורטוגל, במיוחד אם מחפשים השקעות קטנות בפורטוגל. מה עוד לגבי מחירי דירות בפורטוגל? המשיכו לקרוא.

כמה עולה נכס בפורטוגל להשקעה?

אם אתם מחפשים השקעות קטנות בפורטוגל, הגעתם למקום הנכון. במחיר ממוצע של כ-3,300 אירו למטר רבוע, תוכלו לרכוש נכס באחד מהאזורים הנחשקים בפורטוגל. אם שאלתם על מחירי דירות בפורטוגל, בחישוב זריז, דירת 3 חדרים בפורטוגל יכולה לעלות לכם כ-1,023,000 ₪.

בהשוואה לישראל, פורטוגל בהחלט מרגישה כמו יעד נחשק עבור השקעות נדל"ן. ולאחר שדיברנו על מחירי דירות בפורטוגל ועלויות של נכסים בממוצע, בואו נדבר על תשואות השקעות נדל"ן בפורטוגל. עד כמה משתלם להשקיע בפורטוגל ומהן התשואות על השקעות קטנות?

תשואות השקעות נדל"ן בפורטוגל

בשנים האחרונות שוק הנדל"ן בפורטוגל פורח. פורטוגל צומחת כלכלית בהתמדה מאז 2016, עם שיעורי צמיחה של 2% בשנה בממוצע. מחירי הנכסים עלו בהתמדה, שיעור האבטלה נמוך ועומד על 7% וכן שיעורי המשכנתא נמוכים ומחירי הדיור נוחים יחסית למדינות אחרות באירופה.

באופן כללי, ישנם שלושה סוגים עיקריים של השקעה בנדל"ן: נכס מסחרי, נכס למגורים ונכס חקלאי. נכסים מסחריים הם בדרך כלל המסוכנים ביותר אך גם מציעים את פוטנציאל התשואה הגבוה ביותר. נכסים אלה יכולים להיות כל דבר ממחסנים לחללי משרדים ועד לחנויות קמעונאיות. נכסי מגורים הם פחות מסוכנים מנכסים מסחריים אך גם מציעים החזר נמוך יותר על ההשקעה. נכסים אלו כוללים בתים צמודי קרקע וכן דירות להשכרה או למכירה.

אם מדובר על מחירי דירות בפורטוגל עד 50,000 אירו – 70,000 אירו (בדרך כלל אלו יהיו השקעות הכרוכות ברכישת דירת מגורים של 1-3 חדרים), תוכלו להניב כ-5% – 8% תשואה בחלק מההשקעות במדינה. ביחס לישראל, זה נחשב לא רע בכלל.

השכונות הכי מומלצות עבור השקעות נדל"ן בפורטוגל

השכונות המומלצות ביותר להשקעות נדל"ן בפורטוגל הן, כמובן, אלו עם פוטנציאל רווח גבוה. וכאשר מדברים על פוטנציאל רווח גבוה, מדברים על השכונות והאזורים הכי מתוירים בפורטוגל. למשל, Santo Tirso: שכונת Santo Tirso ממוקמת ממש ליד פורטו ויש לה באלאנס מעולה בין מגורים ונכסים מסחריים, נכסים המתפרנסים מהתיירות באזור ועוד.

באופן כללי, פורטו היא אחד היעדים הפופולריים ביותר בפורטוגל ויש בה אוכלוסייה הולכת וגדלה בשל הצמיחה הכלכלית שלה. כמו כן, חשוב להכיר את ליסבון, שהיא אחד המקומות הטובים ביותר לרכישת נכס שכן יש לה תשתית מצוינת ומהווה יעד תיירותי אטרקטיבי. בעיר יש גם חיי לילה נהדרים, עם הרבה ברים ומסעדות. קחו בחשבון, מחירי דירות בפורטוגל כאן יהיו גבוהים יותר.

עוד אזורים מומלצים להשקעות נדל"ן בפורטוגל

עוד חשוב, להכיר את אלגרבה, שהיא אחד המקומות הטובים ביותר לקנות נכס מכיוון שיש לה תשתית מצוינת, חופים יפים, והיא גם יעד תיירותי אטרקטיבי. פוקדים את האזור עשרות אלפי תיירים בכל שנה, מה שאומר שגם אתם יכולים למצוא הזדמנויות להרוויח מענף התיירות באזור.

אתם מוזמנים להכיר גם את קשקאיש. Cascais הוא אחד המקומות הטובים ביותר לקנות נכס, שכן הוא מהווה יעד תיירותי במהלך רוב ימות השנה. תוכלו למצוא כאן נכסים יותר זולים מליסבון, שהיא אחד מהיעדים היקרים ביותר לרכישת השקעה נדלנית בפורטוגל.

בסופו של דבר, השקעה בנכס הנכון יכולה להיות דרך מצוינת להגדיל את הרווחים שלכם. עם זאת, לפני שאתם משקיעים, חשוב לעשות את המחקר ולוודא שאתם מקבלים את ההחלטה הנכונה ביותר למצב הכלכלי שלכם. וכאן נכנס לתמונה ייעוץ השקעות בפורטוגל.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

המרכז לנדל"ן בפורטוגל

כאן תמצאו מיטב אפיקי ההשקעה בתחום הנדל"ן, פרויקטים ונכסים מסוגים שונים באזורי הביקוש המובילים בכל רחבי פורטוגל. תוכלו לעיין במגוון רחב של נתונים, מדריכים ומאמרים חדשותיים למשקיעים ולרוכשים. המידע מתעדכן באופן שוטף, מוצג בשקיפות מלאה ובצורה נוחה ויסייע לכם לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

תוכן עניינים