דירות נופש בפורטוגל

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרבנ צרו איתנו קשר כבר היום

דירות נופש בפורטוגלבמהלך החיפושים שלכם אחרי דירות נופש בפורטוגל, אתם תגלו שישנם סוגים שונים של נכסים, החל מדירות ישנות, דרך מודרניות ועד דירות יוקרה. כיצד בוחרים באזור הנכון ובדירה הנכונה לתקציב שלכם? הנה כל המידע לפניכם, השקעות נדל"ן בפורטוגל.

בזמן שמחירי הדיור בארץ רק הולכים ונוסקים, יעדים שונים באירופה הופכים להיות יותר ויותר אטרקטיביים עבור השקעות נדל"ן, וכבר שנים שזה המצב. וכל עוד שיטת המיסוי ומחירי הדיור בישראל לא תשתנה, כנראה שככה המצב גם ימשיך להיות. אם אתם מחפשים דירות נופש בפורטוגל, יש לכם המון סיבות לעשות את זה. ולפני שנמנה את כל הסיבות השונות עבור השקעות נדל"ן בפורטוגל, בואו נבין קצת יותר על האזור ונכיר אותו.

רקע על פורטוגל שחשוב להכיר

פורטוגל נמצאת במערב אירופה, כאשר היא חולקת גבולות עם ספרד וצרפת ומתגוררים בה כ-10.3 מיליון תושבים. עיר הבירה של פורטוגל היא ליסבון, והיא מהווה יעד מושלם עבור מי שמחפשים דירות נופש בפורטוגל להשקעה. השפה הפורטוגזית מדוברת על ידי כ-10 מיליון איש בפורטוגל וכ-2 מיליון איש מחוץ למדינה, בעיקר בברזיל ובמקאו, כאשר נכון להיום, פורטוגל היא המדינה הקטנה ביותר באיחוד האירופי.

פורטוגל התברכה בנופים יפים ובהיסטוריה תרבותית עשירה שדחפה אותה כנראה להפוך לאחד מיעדי התיירות המובילים באירופה. קו החוף של המדינה זרוע בחופים חוליים ובשמיים כחולים, בעוד שחלקו הפנימי של קו החוף הוא ביתם של מספר אתרי מורשת עולמית של אונסק"ו.

פורטוגל נכבשה על ידי תרבויות רבות ושונות לאורך ההיסטוריה שלה וחוותה מגוון רחב של השפעות מהגירות מהפיניקים לרומים, מקלטים למורים, וויזיגותים לקסטיליאנים, אך כיום פורטוגל היא מדינה דמוקרטית לכל דבר והשלטון בה יציב. עובדה זו הופכת את המדינה ליעד מעולה עבור השקעות נדל"ן באירופה.

קצת על המיסוי בפורטוגל

אם אתם מחפשים דירות נופש בפורטוגל, חשוב לדעת כי משקיעים זרים לא צריכים יותר מאשר הסיוע של רואה חשבון מקומי בעת רכישת הנכס הנכסף. זאת, בכדי שיהיה אפשרי להעביר את כל המסמכים הנדרשים לגורמים הרלוונטיים תוך זמן קצר ככל האפשר. כמו כן, אם תמצאו דירה למכירה בפורטוגל שתרצו לרכוש, דעו כי לא תצטרכו להסתבך עם שלבים בירוקרטיים ארוכים ומייגעים, וזאת מכיוון שהמדינה מנסה להקל ככל האפשר על משקיעים זרים.

כמו כן, כדאי לדעת שעלות המיסוי בעת רכישת נכס בפורטוגל היא נמוכה באופן יחסי. המיסים שמשקיעים זרים ידרשו לשלם על השקעת נדל"ן (מס רכישה) יכולים לנוע בין 0.3% לבין 0.8% (בהתאם למחיר הנכס שתרכשו). היתרונות האלו של המיסוי מאפשרים למשקיעי נדל"ן זרים להנות ממיסוי טוב יותר בכמה וכמה מידות מאשר המיסוי בישראל.

נתונים כלכליים על שוק הנדל"ן בפורטוגל

אם אתם מחפשים דירות נופש למכירה בפורטוגל, כדאי לדעת כי מומלץ לחפש דירות נופש בפורטוגל בערים מרכזיות. למשל, ליסבון ופורטו, כאשר ליסבון היא למעשה עיר הבירה של פורטוגל וככזאת, היא מציעה המון ACTION, מסעדות טובות, בתי קפה, חיי לילה תוססים, אטרקציות לתיירים ומקומיים כאחד ועוד.

עוד כדאי לדעת, כי דמי שכירות חודשיים ממוצעים בפורטוגל עומדים על כ-550 אירו – 1,300 אירו, תלוי בסוג הנכס שתרכשו. ובעוד שגובה המס על רווחי הון בפורטוגל עומד על 28%, מס רכישה בפורטוגל עומד על כ-0.3% – 0.8% בלבד. זאת, בעוד שבערים גדולות מס הרכישה עומד על מקסימום של 0.5% בלבד.

מבחינת התשואה הממוצעת על נכס להשקעה בפורטוגל, המספרים מציגים מציאות מסבירה פנים של בין 6% רווח לבין 8.5% רווח בשנה. כמו כן, מחיר ממוצע של דירה בפורטוגל נע בין 2,500 אירו לבין 3,400 אירו למטר רבוע.

השקעות נדל"ן בפורטוגל: איפה הכי כדאי לרכוש נכס?

כפי שכבר הבנו, ממשלת פורטוגל נקטה במספר צעדים במהלך השנים כדי להבטיח שמשקיעים יוכלו לקנות נכסים ללא בירוקרטיות מאוד מורכבות וללא מיסים מאוד גבוהים. בנוסף, ישנם תמריצים רבים לזרים שרוצים להשקיע בפורטוגל כמו פטורים ממס והקלות מס על רכישת נכס, אבל חשוב לדעת שבערים הגדולות המיסוי משתנה וכך גם הבירוקרטיות או מחירי הדיור. ולכן חשוב לדעת איפה לחפש דירות נופש בפורטוגל.

כאשר מחפשים דירת נופש בפורטוגל למכירה, המקום הראשון שעולה על הדעת הוא ליסבון, שזכתה לכינוי אחת הערים הכי ראויות למגורים באירופה בשל חיי הלילה התוססים והאטרקציות התרבותיות שלה. ליסבון נחשבת גם לאחת הערים הזולות באירופה עם עלויות מחיה נמוכות בהשוואה למדינות אחרות באירופה כמו צרפת או ספרד, מה שהופך אותה יעד אטרקטיבי הן למגורים והן להשקעות נדל"ן.

קראו עוד: בית על החוף בפורטוגל

אילו רווחים אפשר לייצר מדירות נופש בפורטוגל?

לאחר (כמעט) סיום מגפת הקורונה ועם הגידול בתיירות, השכרת דירות נופש בפורטוגל הפכה לבחירה פופולרית עבור מטיילים רבים מכל רחבי העולם. פורטוגל היא אחד היעדים הפופולריים ביותר עבור סוגים אלה של השכרות, כאשר המחיר הממוצע של לילה בדירת נופש בפורטוגל נע בין 200 ל-300 אירו ומעלה.

אם אתם מעוניינים לרכוש דירת נופש בפורטוגל למטרת השקעה ולא למטרת מגורים, כמו שאנחנו רואים, אפשר לייצר רווחים בהחלט נאים ממנה. ובאשר למחיר, תוכלו למצוא דירות נופש בפורטוגל החל ממחירים אטרקטיביים בהחלט. כמה עולה דירת נופש בפורטוגל?

דירת נופש בפורטוגל נמכרת החל ממחירים ממוצעים של כ-55,000 אירו – 65,000 אירו, תלוי במיקום ובגודלה, ברמת היוקרה של הנכס ועוד פקטורים שונים שחשוב לקחת בחשבון לפני נקיטת כל צעד נוסף.

צריכים ייעוץ השקעות נדל"ן בחו"ל? רעיון מעולה להתחיל בו. בעזרת יועצי השקעות נדל"ן בפורטוגל ובאירופה, תוכלו לנתח את השוק ולבצע ממש ניטור של מידע הכולל מחקר של השווקים והכוחות השונים המשפיעים על שוק הנדל"ן בפורטוגל.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

המרכז לנדל"ן בפורטוגל

כאן תמצאו מיטב אפיקי ההשקעה בתחום הנדל"ן, פרויקטים ונכסים מסוגים שונים באזורי הביקוש המובילים בכל רחבי פורטוגל. תוכלו לעיין במגוון רחב של נתונים, מדריכים ומאמרים חדשותיים למשקיעים ולרוכשים. המידע מתעדכן באופן שוטף, מוצג בשקיפות מלאה ובצורה נוחה ויסייע לכם לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

תוכן עניינים